duminică, 17 iulie 2011

Oficial:Nu suport despartirile!

                    Mdea..nu am nici cea mai vaga idee ce sa scriu. Sunt trista ..super trista si nu am chef de nimic.De absolut nimic.Sfinte, imi stiu povestea ce trebuie sa v-o redau ca-n palma..da` nu pot..am atat de multe stari!Sunt trista, nervoasa, dejamagita, euforica, melancolica..sunt atat de.... nu stiu~ ! MULTICOLORA! Mai este un lucru oficial: va fi cea mai urata aniversare a vietii emle! Asa e! 22 iulie, vienrea aceasta e ziua mea!Fac 12 ani !!!!!! Si nu , semnele de exclamare nu sunt de bucurie sau extaz sunt de furie profunda pentru ca nu vreau sa-i fac! In aceasi zi blestemata(sfinte trompi, am ajuns sa blestem ziua in care m-am nascut! *isi face cruce*) pleaca BFF-ul meu, persoana care ma alina ,ma ajuta, ma rasfata imi face toooooate poftele pleaca se muta la 360 de km ! Eu la Vs(spurcat oras) ea la Bucuresti~!!!^^
                           In aceasta  seara, sambata eu plec la mare. La 12:15, cu trenu`.Deci practic  zile ne sutn rapite ca plec la mare!Deci este prima data cand nu vreau sa-mi petrec concediul...nu vreau! Vreau sa raman acasa.Dar pleaca toata familia...vom pastra legatura si mai am prieteni. Dar ea este una din cele mai importante fiinte din viata mea!
                  Vai ,taica dar ma simt  oooff..ma simt complicat!Adica este prima  despartire atat de important  din viata mea!parca mooooarex_X (Thooamne Fereste!) n-o mai vede nimeni! Pleaca definitiv si nu se mai intoarce...Viata merge inainte lume... Ma simt atat de insignifianta, adica am avut parte de o despartire minunata. Dar nu ma pricep la despartiri..nu fiindca nu as fi o fire sensibial(atunci cand vreau) ci pentru ca..nu le suport...eu dura si in fine de treaba tot odata  aproape ca plangeam..'







                            Mdea totusi...viata merge inainte, dupa ploaie vine soarele..ec etc...

                           Ce post de rahat x_X~~~~~!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu