luni, 1 august 2011

♪♫•*¨*•...•*¨*•♫♥♫•*¨*- Blah Blah

Ok , stiu ca n-am mai postat de un car de ani , dar cum am promis, totusi am pastrat blogul. Ok. Pana aici e bine. M-am intors din vacanta..God a fost super!! Adica nu vacanta in sine...nu ,nu . Ci doar ultimele 2 zile:))>.
          LoL, ziua mea nu a fost oribila..nu! A fost super...adica am cunoscut un tip draguts din Cluj. Ok eu is din vaslui!! :| X_x....De 14 ani..un tip super draguts..Seby...in fine..si a fost amuzant...am jucat volei.



               Bai nu va ganditi..era doar draguts si doar am jucat volei..Atat. Ok , nu doar atat.Dar era simpatic.



                             Aha n-am mai scris ca mi-am petrecut ultima saptaman libera afara cu Ana , (Caspuna, mama), Ana(Stix, sormea), Iuli(sormea)..Ok am mai stat cu Iulia si Cezara(nepoate)..O zi cu Vlad(cica taicmiu``)...in    fine...




                              Bah ce post stupiiid x_X.



                                               ♪♫•*¨*•...•*¨*•♫♥♫•*¨*-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu